która odbędzie się

7-8 KWIETNIA 2022 W POZNANIU

formuła online

pod honorowym patronatem:

Prorektor ds. studenckich i kształcenia Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu

prof. dr hab. Joanny Wójcik

Dziekan Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu

prof. dr hab. Agnieszki Cybal-Michalskiej

KOMUNIKAT NR 1

KOMUNIKAT NR 2 - Program

Dzień 1 - LINK DO WYDARZENIA

Dzień 2 - LINK DO WYDARZENIA

Dynamika zmian we współczesnej rzeczywistości wzmaga potrzebę nieustannej modyfikacji założeń i sposobu realizacji działań w obszarze edukacji. Przekształca się rynek usług edukacyjnych, który wymaga od pedagogów i pedagożek kreatywności, przedsiębiorczości, elastyczności oraz zdolności szacowania i podejmowania ryzyka. Owe przeobrażenia nie pozostają bez wpływu na rolę i sposób pracy nauczycieli/ek, doradców/czyń, którzy także stoją przed wyzwaniem ,,zmiany myślenia o edukacji”. Wydaje się zatem, że umiejętność projektowania oraz wdrażania innowacyjnych projektów dostosowanych do specyficznych potrzeb grup społecznych i środowiska należy do podstawowych kompetencji pedagogicznych.


W związku z powyższymi założeniami, zapraszamy na VI Ogólnopolską Konferencję STREFA PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH I SPOŁECZNYCH, której głównym celem jest umożliwienie wymiany doświadczeń w zakresie tworzenia i realizacji projektów, aktywizujących społeczności lokalne w Polsce. Do udziału w Konferencji zapraszamy społeczność akademicką, jak również pracowników instytucji edukacyjnych i społecznych, organizacji pozarządowych.


Integralną część Konferencji stanowi prezentacja dobrych praktyk, będących przykładami inicjowania zmian na rzecz środowiska lokalnego. Odbędą się także warsztaty z cyklu „Przełącz się na myślenie projektowe”, podczas których będzie istniała możliwość pogłębienia swojej wiedzy w zakresie realizacji projektów edukacyjnych i społecznych. W tym roku chcielibyśmy zaproponować także nowy panel Projekt widziany sercem (Młodzi dla Młodych). Sercem każdego projektu są jego uczestnicy i uczestniczki, dlatego też panel ten poświęcony jest wyłącznie ich relacjom, doświadczeniom, odczuciom i emocjom. Zapraszamy wszystkich chętnych, by podzielili się swoimi historiami, sukcesami i refleksjami związanymi z udziałem w działaniach projektowych. Prosimy, aby w tym panelu czynny udział brały wyłącznie osoby uczestniczące w projektach, a osoby je koordynujące zapraszamy do jego wysłuchania.


Wyrażamy głęboką nadzieję, iż zaprezentowane w trakcie wystąpień projekty edukacyjne oraz społeczne będą stanowić inspirację dla studentów/ek, doktorantów/ek oraz absolwentów/ek UAM do rozwijania swoich zainteresowań oraz pasji, podejmowania podobnych inicjatyw oraz wdrażania autorskich pomysłów w celu zmiany otaczającej rzeczywistości.

KOMITET PROGRAMOWY KONFERENCJI


  • Prof. dr hab. Agnieszka Cybal-Michalska
  • Prof. dr hab. Stanisław Dylak
  • Prof. UAM dr hab. Kinga Kuszak
  • Prof. UAM dr hab. Eva Zamojska
  • Dr Grażyna Barabasz
  • Dr Aneta Judzińska
  • Dr Lucyna Myszka-Strychalska
  • Dr Agnieszka Nymś-Górna
  • Dr Paulina Peret-Drążewska
  • Mgr Katarzyna Banaszak
  • Mgr Marlena Kaźmierska
  • Mgr Iwona Kukowka
  • Mgr Jonasz Pawlaczyk

KOMITET ORGANIZACYJNY KONFERENCJI


  • Mgr Alicja Hekmat-Szał
  • Mgr Ewelina Szczechowiak

 

 

PARTNER


  • Sekcja Pedagogiki Młodzieży KNP PAN

Koło Naukowe Edukacji Międzykulturowej zostało założone z inicjatywy mgr Katarzyny Banaszak w roku akademickim 2013 / 2014 przy Zakładzie Pedeutologii na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Członkami Koła są studenci z kilku wydziałów UAM, którzy od wielu lat działają jako wolontariusze na rzecz środowiska lokalnego, dzieci i młodzieży oraz integracji społecznej. Są to osoby ambitne, które często chcą wprowadzać swoje pomysły w życie, a w czym Koło Naukowe Edukacji Międzykulturowe zawsze ich wspiera.

Działalność Koła obejmuje różnorodne inicjatywy, badania naukowe oraz projekty i szkolenia, mające na celu rozwój kompetencji międzykulturowych jego członków, a także wymianę doświadczeń, nawiązywanie kontaktów i poszerzanie współpracy między różnymi grupami społecznymi oraz kształtowanie świadomości zróżnicowania kulturowego i językowego współczesnego świata.

KNEM organizuje cykliczne wydarzenia w społeczności akademickiej takie, jak: Międzykulturowa Kawiarenka z Pasją, podczas której studenci mają możliwość wysłuchania relacji osób, które realizowały różnorodne projekty lub odbyły wolontariat w krajach całego świata, czy też Spotkanie z Żywą Książką, co stanowi możliwość do wymiany doświadczeń kulturowych pomiędzy studentami, a zaproszonymi cudzoziemcami, mieszkającymi w Polsce. Członkowie Koła biorą czynny udział w licznych szkoleniach o tematyce międzykulturowej, dzięki czemu wzbogacają swoją wiedzę i doskonalą umiejętności, co przekładają na praktykę, w postaci ogranizacji licznych warsztatów zarówno dla dzieci, jak i studentów. Koło uczestniczy również we wszelkich inicjatywach wydziałowych oraz ogólnouniwersyteckich takich, jak: Festyn Rodzinny UAM oraz Kulminacje.

Koło prowadzi również, od początku swojej działalności, projekt edukacyjno-badawczy Studenci UAM bez Granic. Co roku w okresie sierpień/wrzesień studenci wyjeżdżają do różnych krajów, gdzie prowadzą zajęcia w szkołach, w których mogą wprowadzać ciekawe metody efektywnego nauczania oraz doskonalą własne umiejętności do przyszłego zawodu. Projekt ten zajął I miejsce w konkursie „StRuNa” w kategorii Wyprawa Roku 2014.

Studenckie Koło Naukowe Kreatywnego Rozwoju Aktywności Młodzieży działa przy Zakładzie Pedagogicznych Problemów Młodzieży na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Opiekunami naukowymi Koła KRAM są: dr Bożena Kanclerz, dr Paulina Peret-Drążewska oraz dr Lucyna Myszka-Strychalska.

Członkowie Koła w ramach swojej działalności angażują się w inicjatywy zarówno naukowe jak i kulturalne, które związane są z najważniejszym obszarem zainteresowań, a zatem z młodzieżą jako przedmiotem badań pedagogicznych oraz podmiotem prospektywnych zmian. Przede wszystkim członkowie Koła pracują nad wystąpieniami, które prezentowane są cyklicznie na Wydziałowych Konferencjach. W planach jest także organizacja warsztatów i konkursu fotograficznego w ramach Festiwalu Kultury Studentów Kulminacje. Jako Koło Naukowe zainteresowane młodzieżą, pracujemy także nad podniesieniem swoich kompetencji w zakresie pracy z młodymi ludźmi, organizując hospitacje w placówkach opiekuńczych i resocjalizacyjnych.

Koło Naukowe KRAM to przestrzeń zarówno do pracy naukowej, jak i do dyskusji intelektualnej oraz działań w przestrzeni akademickiej i społecznej. Nasze spotkania są okazją nie tylko do integracji studentów, ale także do pogłębionej refleksji nad współczesną młodzieżą.

 

Działalność Koła oscyluje wokół prowadzenia badań naukowych oraz organizowania/uczestniczenia w konferencjach, warsztatach i szkoleniach poświęconych zagadnieniom socjalizacji (również rodzajowej) dzieci i młodzieży oraz jej znaczenia w kształtowaniu aspiracji edukacyjnych i zawodowych młodych dorosłych: mężczyzn i kobiet. Zmierza również do poszerzania świadomości na temat ról płciowych i społecznych oraz towarzyszących im stereotypów i „pułapek myślenia”. Koło jest otwarte na współpracę i wymianę doświadczeń z innymi kołami i organizacjami akademickimi celem „poszerzania horyzontów” i analizowania fenomenu współczesnej męskości i kobiecość z różnych perspektyw. Dodatkową płaszczyzną rozwoju i krytycznego myślenia jest uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych (wyjścia do teatru, filharmonii).

W ubiegłym roku akademickim zostały przeprowadzone warsztaty W POGONI ZA MÓZGIEM (m.in. o tym jak przezwyciężyć schematyczne myślenie, jak rozpoznać manipulację, jak zapanować nad stresem). Członkinie Koła wzięły czynny udział w X Konferencji Kół Naukowych oraz w Festiwalu Kultury Studentów KULMINACJE 2017. Uczestniczyły też w cyklicznych wyjściach do teatru. Zrealizowały również projekt badawczy KOBIETA, RODZINA, KARIERA – DUET (NIE)DOSKONAŁY.

Obecnie, Członkinie Koła Naukowego „Socialis” KULTURA-JEDNOSTKA-PŁEĆ realizują działalność naukowo-dydaktyczną kontynuując cykl warsztatów z serii: W POGONI ZA MÓZGIEM (m.in. zakresu dialogu motywacyjnego oraz asertywności), publikując artykuły naukowe oraz uczestnicząc w organizacji XI Konferencji Kół Naukowych. Dodatkowym przedsięwzięciem są wyjścia do teatru/filharmonii. Cykliczny charakter spotkań stanowi też przestrzeń do burzliwych dyskusji związanych ze specyfiką ról społecznych mężczyzn i kobiet na podstawie wzorców wyodrębniających się z literatury, sztuki, kinematografii czy kultury popularnej.

PROGRAM

7 kwietnia 2022 r.

SESJA I
9.00-9.50
UROCZYSTE OTWARCIE KONFERENCJI
moderatorki: Aneta Judzińska, Agnieszka Nymś-Górna
Warsztat inauguracyjny
Ewa Kasperek-Golimowska
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
„Kontrakt na dobre samopoczucie”, czyli propozycja kilku zasad zdrowego stylu życia w codziennej praktyce

SESJA II
9.50-10.50
PRZYKŁADY DOBRYCH PRAKTYK - wystąpienia prelegentów i prelegentek
moderatorka: Alicja Hekmat-Szał

Damian Luty
Społeczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Poznaniu
Edukacja filozoficzna w szkole podstawowej i ponadpodstawowej

Anna Wojewoda
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Auf Deutsch singen und spielen - o nabywaniu języka niemieckiego poprzez gry i zabawę w świetlicy szkolnej

Jagoda Górecka, Aleksandra Gorczyca
Studenckie Koło Naukowe Kreatywnego Rozwoju Aktywności Młodzieży Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Młodzież pyta - nauka odpowiada. Ogólnopolska “Odwrócona” Konferencja Naukowa

Lucyna Myszka-Strychalska
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Myślenie krytyczne w działaniu projektowym – implikacje edukacyjno-wychowawcze na podstawie realizowanej innowacji pedagogicznej
10.50-11.00
CZAS RELAKSU – aktywna przerwa

SESJA III
11.00-12.00
PRZYKŁADY DOBRYCH PRAKTYK - wystąpienia prelegentów i prelegentek
moderatorka: Aneta Judzińska

Paulina Mencel
Fundacja Projektowania Zmiany Edukacyjnej WYOBRAŹNIEJ
Centrum Inicjatyw Lokalnych na Ogrodach- pierwszy rok działalności OGRODÓWKI

Justyna Pawlak, Agata Marciniak
Szkoła Doktorska Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Funkcjonowanie edukacyjne, społeczne i komunikacyjne młodzieży edukowanej domowo z uwzględnieniem wyzwań pandemii Covid-19. Relacja z badania

Alicja Hekmat-Szał
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Piątkowska Szkoła Społeczna im. dr W. Błeńskiej w Poznaniu
Koncept zajęć rozwijających kompetencje społeczne wśród uczniów - zainicjuj je i Ty!

Dorota Prysak
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Metoda eksperymentu jako narzędzie w budowaniu inkluzji edukacyjnej

SESJA IV
12.00-13.00
WYKŁAD ZAPROSZONEGO GOŚCIA Z UDZIAŁEM MŁODZIEŻY
moderatorka: Iwona Kukowka

Tomasz Bilicki
"Inicjatywa RE-START"
Młodzież z Pokolenia Z - wartości, motywacja, samoocena

13:00-13:15
CZAS RELAKSU – aktywna przerwa

SESJA V
13:15-14:00
PRZYKŁADY DOBRYCH PRAKTYK - wystąpienia prelegentów i prelegentek
moderatorka: Marlena Kaźmierska

Magdalena Dąbkowska
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Zaniedbywanie dzieci- regulacja prawna w prawie polskim i międzynarodowym

Grażyna Barabasz, Agnieszka Nymś-Górna
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Kobiety kobietom - myślenie projektowe w dobie pandemii

Kamila Brodzinska
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
„Badania w działaniu” – czynniki sukcesu projektu

SESJA VI
14.00-15.00
PRZYKŁADY DOBRYCH PRAKTYK - wystąpienia prelegentów i prelegentek
moderatorka: Marlena Kaźmierska

Agnieszka Wierzchosławska
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Projekt edukacyjny sposobem wdrożenie do świata wartości

Anna Rybińska
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
"Rucksack KiTa" - znajdźmy wspólny język
Urszula Kowalewska
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Siła edukacji na Madagaskarze i w Tanzanii
Paulina Peret-Drążewska
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
O młodych do młodych - kurs "Młodość. Kocham i rozumiem" jako przykład popularyzacji wiedzy na temat adolescencji wśród współczesnej młodzieży

WEBINARIUM I
moderatorka: Grażyna Barabasz

15.00-16.30
Podyskutujmy! Kilka sprawdzonych metod na moderowanie efektywnych dyskusji
Prowadząca: Małgorzata Rosalska

WEBINARIUM II
moderatorka: Grażyna Barabasz

16.30-18.00
Lego. Rebuild The World” – duńskie klocki w przestrzeni edukacyjnej i społecznej
Prowadzący: Konrad Nowak-Kluczyński
8 kwietnia 2022 r.
SESJA I
10:00-11:00
WYKŁADY INAUGURACYJNE ZAPROSZONYCH GOŚCI
moderatorki: Aneta Judzińska, Agnieszka Nymś-Górna

Ewa Kasperek-Golimowska
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Witamy z dobrą energią – energetyczny początek dnia

Agnieszka Stążka-Gawrysiak
DyleMatki
Uczenie się i współdziałanie w świetle wiedzy o samoregulacji

Bożena Kanclerz
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Projektowanie ,,z młodzieżą w tle" jako zadanie i wyzwanie nie tylko pedagogiczne
SESJA II
11:00-12:00
PRZYKŁADY DOBRYCH PRAKTYK - wystąpienia prelegentów i prelegentek
moderatorka: Iwona Kukowka

Kamil Wnuk
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Matematyczne Laboratorium Kultury - perspektywa rozwoju transdyscyplinarnego konkursu matematycznego

Łukasz Szał
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Konsultacje społeczne (online) jako przykład aktywnej partycypacji społecznej - projekt Serce Gminy

Alina Szwarc
Uniwersytet w Białymstoku
O współpracy szkoły ze środowiskiem lokalnym - na przykładzie Podlasia

Karol Łukowski, Jakub Andrzejak
Akademia Nauk Stosowanych w Koninie, Uniwersytet Łódzki i International Association for Health Promotion
Międzynarodowy projekt na rzecz promocji zdrowia
12:00-12:15
CZAS RELAKSU – aktywna przerwa

SESJA III
12:15-13:15
PRZYKŁADY DOBRYCH PRAKTYK - wystąpienia prelegentów i prelegentek
moderatorka: Katarzyna Banaszak
Kamila Lenczewska
Centrum Inicjatyw Międzykulturowych Horyzonty
Możliwości edukacji pozaformalnej i transkulturowej

Hanna Achremowicz
Uniwersytet Wrocławski
Empowerment młodzieży - wrocławskie projekty wspierające partycypację młodych

Nina Woderska
Stowarzyszenie Centrum Rozwoju Edukacji Obywatelskiej CREO
STARszaki

Zofia Głowacka
XX Liceum Ogólnokształcące im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Poznaniu
„Szkoła. Ale czy życia?”

13:15-13:30
CZAS RELAKSU – aktywna przerwa

SESJA IV
13:30-15:00
PRZYKŁADY DOBRYCH PRAKTYK – Projekty widziane Sercem
moderatorki: Paulina Peret-Drążewska, Katarzyna Banaszak

Karina Jankowiak, Marianna Racka, Michalina Kasprzak
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Projekty edukacyjne jako droga do samorozwoju i kształtowania kompetencji przyszłych pedagogów
Klaudia Sudoł, Julia Szuberska
Program Edukacyjny KRUK w Nadnoteckim Instytucie UAM w Pile
KRUK ma moc - Twoje marzenia i cele to potęga
Olga Anastazja Koszarek, Zuzanna Agnieszka Zielińska
XX Liceum Ogólnokształcące im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Poznaniu
Prawdziwy problem, prawdziwa sztuka – „Etykietka"

WEBINARIUM I
moderatorka: Grażyna Barabasz

15.00-16:30
Kompetencje komunikacyjne w pracy z dziećmi i młodzieżą
Prowadząca: Marta Kędzia

WEBINARIUM II
moderatorka: Grażyna Barabasz

16.30-18.00
Człowieku bądź zdrów! (Samo)poMOC w budowaniu zasobów zdrowotnych przydatnych nie tylko w czasach pandemii
Prowadząca: Ewa Kasperek-Golimowska

Temat webinarium: Podyskutujmy! Kilka sprawdzonych metod na moderowanie efektywnych dyskusji

Termin: Czwartek 7.04.2022, godz. 15:00-16:30  

Opis spotkania: Dyskusje są bardzo popularne. Są często wykorzystywane nie tylko w sytuacjach szkolnych, ale także w projektach, konsultacjach, spotkaniach. Nie jest to jednak metoda jednorodna. Nie jest też łatwa. Dyskusje różnią się formą, dynamiką, poziomem eksperckości. Podczas webinaru zastanowimy się jak dobierać wybrane rodzaje dyskusji do celów, które chcemy zrealizować, jak moderować dyskusje, jak zadbać o aktywność wszystkich uczestników spotkania. Zastanowimy się także co zrobić z ryzykiem polaryzacji grupowej i jak nowoczesne technologie mogą nam pomóc przeprowadzić efektywną (i efektowną ) dyskusję. Zastanowimy się także, jakich kompetencji potrzebujemy, aby skutecznie planować, animować, moderować i ewaluować dyskusje.

Prowadząca: Małgorzata Rosalska

Temat webinarium: „Lego. Rebuild The World” – duńskie klocki w przestrzeni edukacyjnej i społecznej

Termin: Czwartek 7.04.2022, godz. 16:30-18:00

Opis spotkania: Klocki LEGO są bez wątpienia jedną z najbardziej znanych i silnych na świecie marek zabawek. Ich nazwa wywodzi się od słów „leg godt”, co po duńsku znaczy „baw się dobrze”, a mottem przewodnim stały się słowa „Nawet to, co najlepsze, nigdy nie jest za dobre”. Dnia 28 stycznia obchodzony jest Międzynarodowy Dzień LEGO. Święto powstało z okazji złożenia w 1958 roku patentu do Duńskiego Urzędu Patentów i Znaków Towarowych w Kopenhadze. LEGO to nie tylko zabawki konstrukcyjne. Klocki mają nieograniczony potencjał, wykorzystywane są nie tylko w zakresie stymulowania dzieci podczas zabawy, lecz także coraz częściej na płaszczyźnie edukacyjnej, np. w nauce języka polskiego, matematyki, historii, robotyki czy nawet filozofii. Stały się elementem popkulturowym, a w ostatnich latach zabawką społecznie zaangażowaną. LEGO to kreatywność i zabawa oraz stymulacja rozwoju intelektualnego. Klocki te pobudzają wyobraźnie dzieci oraz dorosłych. Wykorzystywane w terapii poprawiają skupienie i koncentrację, logiczne myślenie a także rozwijają motorykę małą.
Zapraszam na legowy webinar – jestem dobry w te klocki!


Prowadzący: Konrad Nowak-Kluczyński

Temat webinarium: Kompetencje komunikacyjne w pracy z dziećmi i młodzieżą.
Termin: Piątek 8.04.2022, godz. 15:00-16:30

Opis spotkania:  Celem spotkania jest ukazanie wybranych wątków odnoszących się do komunikacji w kontekście kompetencji komunikacyjnych w pracy z dziećmi i młodzieżą.


Podjęte zostaną zagadnienia dotyczące znaczenia komunikacji werbalnej, rozwijania umiejętności komunikacyjnych oraz rozpoznawania zagrożeń w postaci czynników powodujących zaburzenia głosu. Podczas webinarium przedstawione będą przykłady z zakresu warsztatu emisji głosu, w odniesieniu do przyszłej zawodowej aktywności.


Prowadząca: Marta Kędzia

Temat webinarium: Człowieku bądź zdrów! (Samo)poMOC w budowaniu zasobów zdrowotnych przydatnych nie tylko w czasach pandemii
Termin: Piątek 8.04.2022, godz. 16:30 – 18:00

Opis spotkania:  Celem głównym webinaru jest zaproponowanie refleksji nad podejściem do zdrowia, które dość powszechnie uznaje się za ważną wartość. W ramach tej refleksji pojawia się wiele pytań i oczywiście, istnieje na nie wiele ciekawych odpowiedzi. Czy to rzeczywiście wartość ceniona, doceniona, a nawet nieoceniona? A może przeceniana lub niedoceniana, nieceniona, czy wręcz lekceważona, zaniedbana? Dla kogo, dlaczego i kiedy zdrowie jest ważne? Komu i do czego jest potrzebne? Kto i co konkretnie zyskuje, gdy jest zdrowy i dobrze się czuje? A może ktoś, coś traci? Czy dla mnie moje zdrowie jest ważne? Jak można zadbać o zdrowie i dobrą kondycję psychofizyczną? Czy mi na tym zależy? Czy moja motywacja jest wystarczająca, żeby zadbać o swoje zdrowie? A może mam katalog wymówek, które blokują moją prozdrowotną aktywność? Co mi pomaga? A co szkodzi? Czy, kiedy i w jakim wymiarze życia potrzebuję pomocy? Czy umiem się o pomoc zwrócić? Czy i jakie są moje zasoby zdrowotne? A czego jeszcze mogę, chcę i potrzebuje się nauczyć? Jakie warto byłoby podjąć działania, które przyczyniłyby się do poprawy zdrowia i samopoczucia? Czy można mieć dobre samopoczucie, czuć się szczęśliwym i jak to osiągnąć nawet wtedy, a może zwłaszcza wtedy, kiedy warunki i sytuacje życiowe są trudne, bolesne, niezadawalające, wydają się krzywdzące, a nawet beznadziejne? Jak pomóc sobie i innym w osiąganiu dobrego samopoczucia mimo wielu wyzwań, zadań, obciążeń, stresów, trudności? Jakie myśli, uczucia, działania, mogą sprawić, że siebie i nasze życie uznamy za „wystarczająco dobre?!”


Prowadząca: Ewa Kasperek-Golimowska

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY CZYNNEGO UDZIAŁU W KONFERENCJI


Osoby zainteresowane czynnym udziałem w konferencji prosimy o wypełnienie oraz przesłanie do dnia 7.03.2022 r. formularza zgłoszeniowego: LINK

Udział czynny (z referatem) jest bezpłatny.

Szczegółowy program konferencji zostanie przesłany w komunikacie II.

Rejestracja uczestników biernych, czynnych i na webinaria
Dzień 1
Dzień 2

Udział jest bezpłatny.

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu

Wydział Studiów Edukacyjnych

ul. Szamarzewskiego 89 bud. D

60-568 Poznań

Facebook
LINK

REGULAMIN OGÓLNOPOLSKIEJ KONFERENCJI
„STREFA PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH I SPOŁECZNYCH” ONLINE

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu informuje, iż:
1. Administratorem danych osobowych uczestników konferencji jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu z siedzibą przy ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań.
2. Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – kontakt mailowy iod@amu.edu.pl
3. Dane osobowe uczestników konferencji przetwarzane będą w celu rejestracji, organizacji i przeprowadzenia transmisji online przez Internet Ogólnopolskiej Konferencji „Strefa Projektów Edukacyjnych i Społecznych” oraz publikacji materiału video z ww. konferencji. Relacja z Konferencji będzie umieszczona na stronie internetowej Strefy Projektów Edukacyjnych i Społecznych, na facebooku oraz na platformie youtube.
4. Podstawą do przetwarzania danych osobowych uczestników konferencji jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
5. Podanie przez uczestników konferencji danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym oraz zgodzie na rozpowszechnianie wizerunku jest dobrowolne, jednak w zakresie wymaganym przez Organizatora w celu rejestracji i uczestnictwa w konferencji jest konieczne. Niepodanie tych danych uniemożliwi uczestnictwo w konferencji.
6. Dane nie będą udostępnianie podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa oraz podmiotów współpracujących z administratorem danych w zakresie realizacji Ogólnopolskiej Konferencji „Strefa Projektów Edukacyjnych i Społecznych”.
7. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów.
8. Uczestnikom konferencji przysługuje:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących uczestników konferencji, w tym prawo do uzyskania kopii danych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
c. prawo do usunięcia danych – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
d. prawo ograniczenia przetwarzania – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
e. prawo do przenoszenia danych osobowych – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 20 RODO,
f. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
g. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
h. prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych
uczestnicy konferencji mają prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda). Informację o wycofaniu zgody proszę przesłać na adres strefaprojektow@amu.edu.pl
9. Dane uczestników konferencji nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu zgodnie z art. 22 RODO.
10. Udział w konferencji jest bezpłatny.
11. Organizatorzy konferencji nie odpowiadają za jakość połączenia w czasie konferencji.


DOKUMENTY DO POBRANIA

ZGODA NA WYKORZYSTANIE DANYCH OSOBOWYCH LINK.
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH LINK.

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI - LINK.

Wszelkie pytania i wątpliwości prosimy kierować do Sekretarz Konferencji:

dr Aneta Judzińska

e-mail: strefaprojektow@amu.edu.pl

Strona internetowa: www.strefaprojektow.amu.edu.pl

Profil FB: www.facebook.com/strefaprojektow